„Verslo sostinės“ laidoje vedėjas Darius Tarasevičius kalbina Kristiną Taukačiką – viešųjų ryšių ekspertą ir “Adverum“ vyresnįjį konsultantą. Pokalbis gilinasi į tai, kaip šiuolaikiniai prekės ženklai gali kurti tikrą įtaką, nepataikaujant vien madingiems socialinių tinklų algoritmams.
Kristinas dalijasi įžvalgomis iš tarptautinių tyrimų, kurie atskleidžia, kad organinis matomumas žiniasklaidoje dažnai yra efektyvesnis už reklamą ar influencerių kampanijas. Aptariamos keturios kertinės įtakos dedamosios: pasitikėjimas, aktualumas, autentiškumas ir inovacijos.
Diskusijoje kalbama ir apie lietuviškų prekių ženklų galimybes tapti pasauliniais žaidėjais. Kodėl kai kurie pavyzdžiai, tokie kaip „Vinted“, „Teltonika“, ar net lietuviška beržų sula Japonijoje, sugeba išsiskirti? Kaip svarbu kurti bendruomenę, o ne tik komunikuoti?
Pokalbis atskleidžia, jog kartais verta „apsivilkti seną gerą kostiumą“ – grįžti prie patikimų komunikacijos priemonių, vertybių bei žinojimo, kas iš tiesų svarbu jūsų auditorijai.